środa, 19 listopada 2014

Prolog


27 listopad, 2014 r
Kochany Pamiętniku !
Pamiętasz, jak 2 tygodnie temu pisałam ci o konkursie do którego zgłosiłam się z Julką i Wiktorią ? Chodzi o ten gdzie było trzeba napisać, dlaczego uważasz się za największego fana Wojtka Szczęsnego. Ten gdzie wygrana to bilety na mecz Polska – Hiszpania, z miejscami w loży VIP, oraz spotkanie z samym Wojtkiem. Już dziś są wyniki ! Za dwie i pół godziny. Nie mogę się doczekać, choć i tak na pewno nie wygramy. Miałam napisać dopiero po wynikach, ale nie mogę się doczekać, musiałam napisać. Właśnie przyszły dziewczyny. Obiecuję, że napiszę o wynikach. Teraz kończę.
____________________________________________


Przepraszam, że od samego początku tak bazgrzę, ale Julka zaczęła mi chodzić po ścianach,  Wiki całuje moje plakaty, a ja zaraz złamię długopis.  Wygrałyśmy ! Nie wierzę w to. Czytałam to już piętnaście razy ale dalej nie wierzę… Mam wątpliwości, czy w ogóle w to uwierzę. Może jak na własne oczy zobaczę Szczęsnego… Mecz i spotkanie jest już za 3 dni. Nie wiem jak wytrzymam. Teraz idę na poszukiwania mojego koszulki piłkarskiej z nazwiskiem Wojtka i szalika. Wezmę pamiętnik na spotkanie. Poproszę o autograf w nim. Muszę mieć pamiątkę. Lecę uspokoić laski, bo rozniosą mi pokój, w najgorszym wypadku cały dom. Wika, zostaw ten plakat !

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Witam wszystkich ! Oto krótki prolog. Mam nadzieję, że coś was w nim zainteresuje i zacznie czytac mojego bloga regularnie, w co wątpię - nie posiadam wielkiego talentu. Lecz każde wejście na bloga, każdy komentarz (chociaż emotikona) będzie miłą motywacją do dalszej pracy :)

1 komentarz:

  1. Nie jestem jakąś wielką fanką Wojtka, ale lubię go i szanuję. Zaczyna się zajebiście, musze przeczytać dalej, jak to z nimi będzie :D Pozdrowionkaa <33

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie informacje o nowych rozdziałach czy waszych blogach proszę kierowac do zakładki SPAM. Zaś o nominacjach proszę informowac mnie w zakładce "Nominacje itp.".