niedziela, 10 maja 2015

Wstyd mi...

Tak ja jeszcze żyję. Rozdział pojawił by się jutro, ale mój kochany laptop znów się wyłączył i połowa rozdziału poszła w ch*uj. Co mam na swoje usprawiedliwienie ? Właściwie nic. Brak weny ? Chęci ? Może tego i tego... Sama już nie wiem.


W tej notce chciałabym was z całego serca przeprosić. Wstyd mi, nawet nie wiecie jak


PROSZĘ ABY KAŻDY KTO TO PRZECZYTA ZOSTAWIŁ PO SOBIE ZNAK W POSTACI KOMENTARZA Z CHOCIAŻBY EMOTKĄ. C


CHCĘ WIEDZIEĆ CZY MAM JESZCZE DLA KOGO PISAĆ.

10 komentarzy:

  1. Wierz mi masz jeszcze dla kogo pisać. Wczoraj znalazłam to opowiadanie i całe przeczytałam, a tu nagle stop, więc czekam sobie na next. Brak weny i chęci potrafi być na prawdę męczący coś o tym wiem. Ale gwarantuję ci, że będę tu wpadać i zostawiać komentarze. Wiem, że to bardzo motywuje. Czekam na następny rozdział i Pozdrawiam :*
    Ps. Wiem, że to spam no ale jeśli znajdziesz chwilkę czasu to zapraszam do siebie. I też byś mogła zostawić po sobie jakiś ślad ;) http://leo-opo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekam :)
    Trzymaj się kochana <3 liczę na Cb! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja caly czas jestem i czekam :)
    Bede caly czas pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Wstydź się ! Ojj wstydź! XD ;***

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie informacje o nowych rozdziałach czy waszych blogach proszę kierowac do zakładki SPAM. Zaś o nominacjach proszę informowac mnie w zakładce "Nominacje itp.".