niedziela, 8 lutego 2015

WAŻNE

Ostatnio na blogu drastycznie spadły wyświetlenia... Z prawie 200 dziennie na nawet nie 40 :( Waszych komentarzy też nie widać. Rozdział jest od chyba 4 dni a są tylko 3 kom. Co robię źle? Za rzadko wstawiam rozdziały? Są za krótkie? Za długie? Nudne ? Co robię nie tak ? Znudziła się wam, czy może po prostu nie umiem pisać ? Na innych blogach, które zaczęły dużo później ode mnie jest już dużo więcej wyświetleń, obserwatorów oraz komentarzy, dlaczego ? Ja naprawdę się staram, ale gdzie wy jesteście ? Jeśli coś się wam nie podoba, śmiało powiedźcie. Każdy komentarz, wyświetlenie, czy nowy obserwator... Nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy... Ja naprawde się staram. Dla was. Kochani czytelnicy, gdzie jesteście ?


~ Z nadzieją na wasz powrót ( także wyświetleń) starająca się z całych sił autorka - Mrs. Szczęsna.




(Nie mówię o moich 3 wiernych czytelniczkach - Wiktorii, Natalii i Lilii c: No dobra, Alex o to tez nie, ale gdzie jest ?)

7 komentarzy:

  1. jezu no to trochę zareklamuj się -,- pod komentarzami weź zostawiaj linki czy coś do swojego bloga noo -,- myślisz że ludzie tak sami przyjdą.... żal hahahah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z anonima każdy odważny. Jesteś zalosny/a. Myślisz że tego nie robię ? Pomyśl zanim cos napiszesz...

      Usuń
  2. Właśnie ludzie !! co z wami ??! przecież komentarz nic nie kosztuje was :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio chyba wszędzie spada aktywność, ale sama już nie wiem. Mnie się tam Twoje opo bardzo podoba i mam nadzieję, że się nie poddasz i dalej będziesz pisać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tam i tak masz większą aktywność niż ja na niektórych blogach :) Ja czytam każdy rozdział, ale nie zawsze chce mi się komentować (leniwa ja ;/). Mimo to czekam na kolejną część.

    BTW. Nominuję cię do Liebster Award. Więcej informacji na moim blogu:

    http://chronicle-shadowhunters.blogspot.com/p/libster-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  5. opowiadanie jest ekstra ;) pisz dalej proszę ;)
    zapraszam do mnie
    http://barcaismylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki zareklamowaniu przez Wiktorię weszłam na Twojego bloga. Jest super! :) też często nie pisze komentarzy bo jestem leniem xd ale wiedz, że już ten blog jest w moich zakładkach i na pewno nie raz na niego zajrze ;)) czekam na next, weny życzę i pozdrawiam ;)))))

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie informacje o nowych rozdziałach czy waszych blogach proszę kierowac do zakładki SPAM. Zaś o nominacjach proszę informowac mnie w zakładce "Nominacje itp.".